Bine ati venit pe site-ul nostru!
Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii de utilizare ai site-ului pentru a evita eventualele neintelegeri.
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea Produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii care pot fi modificate oricand fara o notificare prealabila.
Folosirea fara acord a oricaror elemente apartinand site-ului https://avenitbarza.ro se pedepseste conform legilor in vigoare. Acest site foloseste cookies. Navigarea in continuare reprezinta acceptul dvs. Pentru mai multe detalii puteti accesa rubrica COOKIES a site-ului.
1. INTRODUCERE
Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri, prin intermediul magazinului online https://avenitbarza.ro. Urmatorii termeni vor reprezenta:
Cumparator: orice persoana fizica sau juridica care emite o Comanda.
Vanzator: administratorul site-ului https://avenitbarza.ro.
Produs: orice bun material a carui destinatie finala este consumul sau utilizarea individuala sau colectiva care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora. Contract: o Comanda lansata de catre Cumparator si confirmata de catre Vanzator. Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Toate informatiile furnizate de catre Cumparatorii site-ului https://avenitbarza.ro vor fi folosite exclusiv in scopul pentru care au fost furnizate, si anume procesarea Comenzii, si nu vor fi instrainate catre o terta parte. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea furnizarii serviciului sau produsului.
Administratorul site-ului localizat la adresa web https://avenitbarza.ro este societatea comerciala cu raspundere limitata CERVIT ONLINE SRL, inregistrata la Registrul Comertului Ilfov sub numarul 1152/2010,sediul social in Otopeni, strada Mihail Vitezu, nr. 6B, et. 1, cam. 2, si avand codul unic de inregistrare 26794789, capital social trei mii lei.
SC CERVIT ONLINE SRL este inscrisa in Registrului de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub numarul 16754 / 20.05.2010.
Informatiile personale minime necesare procesarii unei Comenzi in cazul persoanelor fizice sunt: numele, prenumele, adresa de livrare/facturare, telefon, adresa de e-mail. In cazul in care doriti sa beneficiati de facilitatile oferite de site-ul nostru (stadiu comanda/livrare, istoric comenzi) si va creati un cont va sfatuim sa nu instrainati datele cu care va autentificati pe site (adresa de e-mail, parola). Conform Legii nr. 677/2001, daca din diverse motive doriti sa nu mai primiti anumite informatii, sa modificati anumite informatii personale furnizate anterior sau sa fiti stersi din baza noastra de date va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa info@avenitbarza.ro.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curând posibil.
3. LIPSA DE CONFORMITATE
Descrierile, specificatiile tehnice si imaginile aflate pe site sunt cu titlu informativ, pot fi schimbate f?r? în?tiin?are prealabil? ?i nu constituie obligativitate contractual?. Societatea noastra nu garanteaza eventualele erori, lipsuri sau alte aspecte prezente pe site care pot duce la o percepere relativ diferita de realitate a Produselor (nuante Produs, texturi material, etc.). Totusi echipa noastra incearca continuu sa va ofere cat mai multe detalii concludente despre Produse si poze de calitate astfel incat sa va puteti forma o parere cat mai exacta despre fiecare Produs. Clientul are obligatia de a se informa asupra produsului respectiv in cazul in care are neclaritati, putand folosi multiplele modalitati de a ne contacta.
Pretul Produselor si al transportului poate fi modificat oricand fara o instiintare prealabila, insa aceste modificari nu se vor aplica Comenzilor deja confirmate dar nelivrate. In situatia in care apar unele greseli in redactarea pretului sau a unei alte informatii legate de un Produs Cumparatorii care au comandat respectivul Produs vor fi notificati referitor la eroare iar in cazul in care nu sunt de acord cu modificarile aduse Comanda va fi anulata.
Conform legislatiei,
"(1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu Contractul de vanzare-cumparare.
(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut Vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea Contractului de vanzare-cumparare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
De asemenea, "nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator."
"Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;
b) declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;
c) decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza."
4. EFECTUAREA, ACCEPTAREA SI CONFIRMAREA COMENZII
Inainte de a face o Comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc Produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca Produsul corespunde necesitatilor dvs din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, ne puteti scrie la adresa info@avenitbarza.ro sau ne puteti telefona la numerele afisate pe prima pagina a site-ului. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati. Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://avenitbarza.ro Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.Comenzile se pot inregistra fara a fi nevoie in prealabil de crearea unui cont, acest se va crea automat daca solicitati acest lucru si veti primi confirmare pe adresa dvs. de e-mail cu datele acestuia, dupa apasarea butonului COMANDA. Dupa plasarea Comenzii si stabilirea modalitatii de livrare, Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate. Factura fiscala se va trimite fie impreuna cu Produsul, fie pe cale electronica catre Cumparator. In cazul in care confirmarea Comenzii esueaza, din diverse motive: Cumparatorul nu raspunde la telefon, datele de contact sunt incorecte sau incomplete, Comanda nu va fi expediata si va fi anulata.
Dupa efectuarea Comenzii veti fi contactat de catre un consilier de vanzari pentru a va comunica disponibilitatea Produselor comandate si pentru a stabili impreuna detaliile livrarii. Inregistrarea Comenzii nu obliga Vanzatorul la executarea acesteia pana la momentul confirmarii stocului disponibil, a termenului de livrare si acceptarea acestora de catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului. Vanzatorul nu considera in nici un moment o Comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. In cazuri exceptionale in care un produs desi figureaza pe site ca fiind pe stoc nu mai este, veti fi informat telefonic de perioada in care respectivul produs va fi disponibil. La cererea Cumparatorului, Comenzile pentru produse indisponibile pot fi pastrate si livrate in momentul in care apar produsele pe stoc. Daca in termen de o luna de la plasarea Comenzii Produsul nu revine pe stoc, Comanda respectiva se anuleaza automat.
In situatia in care apar erori in redactarea pretului sau a unei alte informatii legate de un Produs Cumparatorii care au comandat respectivul Produs vor fi notificati referitor la eroare iar in cazul in care nu sunt de acord cu modificarile aduse Comanda va fi anulata.
Vanzatorul poate refuza/anula Comanda facuta de catre Cumparator, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
5. RETURNAREA PRODUSELOR
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa info@avenitbarza.ro. Formularul de retragere il puteti descarca sau vizualiza AICI. Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa din Jud. Ilfov, Str. Mihai Viteazu, Nr. 6B, Et. 1, Cam 2, Otopeni, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Costul returului costa 30 lei la care se adauga tva. In cazul in care costul returului este mai mare de acest cost, noi vom suporta diferenta. In cazul in care puteti returna produsul prin curier rapid la un cost mai mic este in beneficiul dvs.
6. PRETUL PRODUSELOR
Preturile prezentate includ TVA (24%) si costul gestionarii DEEE, insaNU includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii Comenzii.Magazinul nostru https://avenitbarza.ro nu prevede o Comanda minima de produse.
Preturile, ofertele, situatia stocului, pot fi schimbate fara o notificare prealabila.
Preturile Produselor sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
7. PLATA PRODUSELOR
Plata Produselor comandate se poate efectua in avans sau ramburs la livrarea Produselor. Plata in avans se poate realiza online prin card, ordin de plata, internet banking; dovada platii trebuie trimisa catre noi la adresa de e-mail .
Modalitatea de plata este specificata in Comanda.
A) Plata la livrare. In momentul in care Produsele comandate va sunt livrate veti putea plati direct curierului care va va inmana coletul. Suma pe care trebuie sa o platiti este cea care v-a fost comunicata de catre consilierii nostri de vanzari, iar aceasta va fi trecuta si pe documentele de insotire a marfii.
B) Transfer bancar.
i) Internet banking. Prin intermediul bancii dvs., daca in prealabil ati aderat la un astfel de produs. Atentie! Anumite banci pot percepe un comision pentru efectuarea acestei tranzactii.
ii) Ordin de plata. Se poate realiza prin completarea unui document (ordin de plata) in unitatea bancara unde aveti contul deschis. Atentie! Anumite banci pot percepe un comision pentru efectuarea acestui Ordin de plata.
C) Plata ONLINE cu cardul. Cardurile pe care le acceptam la plata pot fi: Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Wright Express, Carte Blanche & Diner's Club. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele MobilPay.
In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime pentru modalitatile de plata de la punctul C va trebui sa furnizati:Numele posesorului de card, Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii), Data expirarii cardului, Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura). Toate tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul Dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului Dvs. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
8. STOCUL PRODUSELOR
Orice produs afisat pe site va fi livrat la dumneavoastra conform modalitatilor de transport alese. Disponibilitatea Produselor afisata pe site este aproximativa si se bazeaza pe stocurile scriptice din ziua precedenta. In cazul in care un produs nu mai este disponibil in stocul real, veti fi anuntat de consultantul de vanzari de memeontul aparitiei in stocul real, sau puteti alege unui alt produs in locul acestuia.
9. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea Produselor se face prin firma de curierat rapid Urgent Curier / Fan Courier / Nemo Express. Cheltuielile de transport le suporta Cumparatorul (in afara cazurilor in care exista promotii in curs pentrureduceri de transport sautransport gratuit). Livrarea se va realiza intr-un termen mediu de 24 de ore de la confirmarea Comenzii exceptand zilele de sambata si duminica, precum si sarbatorile legale, in intervalul orar 9.00-17.30. Daca in acest interval orar stiti ca nu va fi nimeni la adresa de livrare, va rugam sa indicati o alta adresa unde puteti fi gasit in acest interval orar pentru a evita intarzierea livrarii. Firma de curierat incearca in 2 randuri livrarea Produselor. Daca dupa aceste incercari nu s-a reusit livrarea din vina Cumparatorului (nu este gasit la adresa mentionata, nu poate fi contactat), firma de curierat nu mai are obligativitatea de a livra Produsele, acestea putand fi ridicate in termen de 5 zile de la expedierea lor din sediul firmei de curierat. Dupa expirarea acestui termen Comanda va fi anulata si Produsul returnat la Vanzator, Cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea Produselor comandate.In cazul achitarii Produselor in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul societatii noastre.
La cererea expresa a clientului, expeditiile se vor putea livra si Sambata in programul de lucru al firmelor de curierat.
Firma de curierat permite ridicarea Produselor de catre Cumparator de la sediul cel mai apropiat de localitatea in care ati solicitat livrarea.
Costul transportului va fi calculat in momentul Comenzii automat in functie de localitatea dvs. de livrare. In cazul in care la achizitionarea mai multor Produse nu este posibil efectuarea unui grupaj, produsele vor fi livrate independent si este posibil sa intervina costuri suplimentare de transport. Acest cost va este comunicat automat in Comanda.
Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat. Produsele se afla in ambalaj sigilat. Produsele pot fi ridicate si de catre alte persoane, exceptie facand situatia in care se prevede expres livrarea sub semnatura proprie. Curierul nu este obligat sa duca produsele voluminoase pana la domiciliul Cumparatorului ci doar pana in fata acestuia. Cumparatorul poate desface coletul , dar doar dupa achitarea contravalorii. In cazul in care produsele nu corespund calitativ, se pot returna curierului in momentul verificarii. Contravaloarea produselor nu se va face pe loc, ci doar in urma unei sesizari la info@avenitbarza.ro.Curierul nu testeaza produsele.
Factura fiscala se va expedia fie impreuna cu Produsul, fie pe cale electronica catre Cumparator.
10.GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele sunt noi, in ambalaj sigilat, iar garantia Produselor va fi emisa de catre producator, importator sau Vanzator, in functie de specificul fiecarui Produs. Garantia Produselor poate diferentia in functie de fiecare produs in parte. Garantiile Produselor cu certificate de garantie proprii au adresa de service inscriptionata in certificatul de garantie sau pe site-ul oficial al producatorului.
Produsele returnate pentru solicitarea efectu?rii garantiei trebuie s? fie înso?ite de certificatul de garan?ie, factura fiscala si sa fie insotite de toate accesoriile cu care au fost achizitionate, precum si de o cerere din care s? reias? defectul reclamat. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi suportata exclusiv de catre Vanzator. Adresa la care trebuie expediat Produsul in vederea solutionarii garantiei va fi comunicata pe e-mail in urma solicitarii la adresa info@avenitbarza.ro.
Produsele trebuiesc puse in functiune, folosite, intretinute, depozitate si transportate in mod corespunzator. Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere care trebuie respectate intocmai la instalarea si folosirea produsului.
Pierderea certificatului de garan?ie sau a facturii duce la pierderea garan?iei. Stergerea seriei (serial number S/N) partial? sau total? de pe produse duce la pierderea garan?iei.
Reparatiile efectuate de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Se va refuza acordarea garantiei in cazul produselor care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse, produse utilizate in conditii neadecvate sau nerecomandate de producator (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, variatii de tensiune, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substante chimice, prezenta virusilor informatici sau a unor programe informatice cu potential distructiv, la instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere sau programe decât cele originale, etc), etichete sau sigilii de garan?ie deteriorate, îndep?rtate sau modificate. In cazul in care garantia este oferita de catre firma noastra, termenul de rezolvare a garantiei depinde de gravitatea problemei si poate varia intre 3 si 15 zile lucratoare, iar in cazul produselor din import termenul de garantie poate fi de aproximativ 30 zile lucratoare. Nu suntem raspunzatori pentru durata service-ului, nici de termenii de garantie oferiti de producatorii care ofera garantii in service-urile proprii intrucat nu depinde de firma noastra.
Nu beneficiaza de garantie produsele consumabile.
In oricare caz de service se ajunge la o intelegere amiabila cu clientul pentru finalizarea in bune conditii a oricarui caz de service, astfel incât clientul sa ramâna multumit de serviciile noastre.
11. FORTA MAJORA
https://avenitbarza.ro isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale Produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive care cuprind: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti.
12. DISPOZITII FINALE
Daca orice alta problema legata de Produsele oferite de https://avenitbarza.ro nu este prezenta in articolele din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, iar daca aceasta rezolvare nu va fi posibila, va fi solutionata de instantele abilitate.